Macskák (2024)
Szentmiklósi-Tóth Luca,
Cassandra szerepében:

Ebben a darabban számtalan új dolgot tapasztalhattam meg, mint például azt, hogy hogyan viselkedj, mozogj és konkrétan létezz úgy, mint egy macska. Gyöngyi (a darab koreográfusa) rengeteg mindenben segített, hogy hogyan is érjük el ezt. A tánc mindig is közel állt a szívemhez, így nem volt kétség, hogy tetszeni fog a darab. Az előadás varázslatos volt és szabad. Mindenki valamilyen módon ki tudta venni belőle a részét. Marcival a duettünk örökké a legkedvesebb jelenetem marad. Cassandra cica egy kíváncsi, misztikus karakter, aki talán már alapból bennem volt valahol mélyen, éppen ezért boldogan játszottam őt. Köszönöm Barbinak ezt a csodálatos lehetőséget és azt, hogy ezentúl mindig bennem él majd egy kis Karminca!



Mamma Mia! (2024)
Kovács Anna Bíborka, Mia szerepében:

Egy esküvő, három apajelölt és egy izgalmas utazás egy eldugott kis szigetre Görögországban. A híres Abba zenei világa a közönség megannyi tagjában kedves emlékeket ébresztett. Ez a történet fiatalsággal, szeretettel és nosztalgiával villanyozta fel a társulat életét és ezen belül az enyémet is. Sophie karaktere, a minduntig válaszokat kereső lány egy pillanat alatt a szívemhez nőtt. A szerepébe bújva tanulhattam arról, milyen kihívásokat rejt a szerelem, a család és az útkeresés. Hálás vagyok, hogy része lehettem ennek a fantasztikus produkciónak, ami igazán tükrözte az álomvándorok vitalitását!


Tiszta szívvel (2024)
Soós Márton, Dr. Bak Róbert szerepében:

A Tiszta szívvel című előadásban, Dr. Bak Róbert szerepét játszhattam, aki József Attila pszichoterapeutája. Fontos, és izgalmas feladat volt számomra egy olyan szerep megformálása, aki ugyan keveset szerep az előadásban, de mégis a legdrámaibb fordulópontokon jelenik meg. Izgalmas volt egy musicalben prózai szerepet alakítani. Petivel és Danival is nagyon sok közös pillanat született meg, amiből azt éreztem, tudtam segíteni az Ő játékukat, hiszen mégis csak nekik kellett a középpontban lenniük. Biró Balázs, az előadás rendezője szuper instrukciókkal látott el bennünket, ami segített megjeleníteni egy letűnt kor irodalmát és társadalmi képét. Szerintem a Tiszta szívvel az egyike a Társulat legfontosabb előadásainak.


West side story (2023)
Somorai Bíbrorka, Maria szerepében:

Különleges helyet foglal el a West side story a szívemben. Az egész darab egy érzelmi hullámvasút; komoly téma, bohém dalokkal ötvözve. Nagy megpróbáltatás volt Maria szerepét játszani, hiszen számomra felfoghatatlan mélységeket él át rövid idő alatt. Csodálattal tölt el a karakter életvidámsága, az önzetlen szeretete, és az a Puerto Rico-i virtus, ami teljesen kiszínezi a darabot. Hálás vagyok, hogy ezeket mind magammal vihetem.

Jekyll és Hyde (2023)
Pesthy Dalma, Lucy Harris szerepében:

Szerencsésnek érzem magam hogy Bíró Balázs első rendezésében, megbízott egy ilyen szereppel. Nekem ez az előadás egy teljesen új élmény volt. Ezelőtt még nem játszottam ilyen nagy lélegzetvételű darabban, és nem kellett eddig ilyen mélyre ásnom magamban, hogy meg tudjam formálni a karaktert. Egy nagyon elgondolkodtató előadás, tele drámával, és misztikummal, és szerintem Balázs ezt nagyon jól be is tudta mutatni rendezésében. Hálás vagyok azoknak az embereknek, akik támogattak a próbafolyamat során. Marci mindig azt mondja, hogy egy egyszer már eljátszott karakter mindig ott lesz bennünk, és az egész folyamat után boldogan mondhatom, hogy Lucy Harris egy kis töredéke örökké velem marad.

Odüsszeusz a bolyongó (2023)
Czégény Barbara, rendező:

Odüsszeusz a bolyongó volt az első önálló rendezésem. Rengeteget tanultam a próba folyamatunk alatt a színházról. Nagy oda figyelést igényelt ez az előadás azon túl, hogy a szövege különösen nehéz volt tele görög nevekkel és szavakkal, a mozgáson volt a legnagyobb hangsúly ezért a teljes koncentráció elengedhetetlen volt. Ez volt számomra az egyik legizgalmasabb munkafolyamat.

A zene rekviemjére (2022)
Laczkó Csenge, Walsdtatten bárónő szerepében:

Wolfgang Amadeus Mozart, a csodagyerek, akinek élete a zsenialitás és az önpusztítás között ragadt. Darabunk Mozart életét és belső vívódásait követi. A zeneszerző amennyire sikeres a zenében, épp annyira botrányos az életében. Tehetségét felszínes, képmutató környezete nehezen fogadja el. A darab folyamán azért küzd, hogy saját identitását megtartsa és megnyerje a neki járó tiszteletet közéletében és magánéletében is egyben.

Holnap hajnalig (2022)
Soós Anett, Juli szerepében:

A Holnap hajnalig egészen más előadás volt mint az addigiak. Tombolt benne a fiatalos energia, rengeteget táncoltunk és rendkívüli csapatmunkára volt szükség a tömeges jelenetek miatt. Olyan dolgokkal foglalkoztunk ebben az előadásban ami tényleg nagyon közel állt hozzánk. A világ okozta korlátokból való kitörésről, a fiatalokban megbújó szabadságvágyról, életre szóló barátságokról és szerelemről beszéltünk. Olyan dolgokról, amit valóban nagyon fontosnak tartunk. Fontos volt akkor és most is az. Mindezek megteremtéséhez és közléséhez pedig tökéletesen járult hozzá a Neotonnak és a Hungária együttesnek a zenéje. Imádtuk. Egy idő után nem is játszottunk semmit. Olyan volt mint egy végzős gimis osztálykirándulás. Azzal a különbséggel, hogy tudtuk, nekünk nem válnak szét az útjaink még egymástól. És reméljük ez még sokáig így lesz.

József és a színes szélesvásznú
álom kabát (2022) 
Soós Péter, Putifár, Fáraó, Jákob és Ruben szerepében:

Életem egyik legszebb időszaka volt Józsefet próbálni! Amellett, hogy csodálatos zenéje van az előadásnak, nagyon jó volt ezeket a nem hétköznapi karaktereket magunkra ölteni! Ez volt a társulat 10 éves jubileumi előadása, így nem árulok el nagy titkot, ha azt mondom: az egyik legszebb emlékem Álomvándorként!

Muzsika hangja (2022)
Kovács Dániel, Georg von Trapp kapitány szerepében:

A Muzsika hangja című előadásunk szerintem több szempontból is formabontó produkciónak számított a társulatunk életében. A nálunk tanuló fiatalabb generáció több képviselője is meg tudta magát mutatni nagyobb szerepben, hiszen a hangsúly végig a család, és főleg a gyerekek sorsának alakulásán volt. Ez egy rendkívül fiatalos és energikus próbafolyamatot eredményezett, ahol kicsik és nagyok közösen dolgoztak a darab lelkületén. A közös munka hatására új ismeretségek és barátságok alakultak ki, amikből a színpadi produkció is építkezhetett. A végeredmény talán az egyik legérzékenyebb előadás lett, amit a társulatunk valaha bemutatott.

A dzsungel könyve (2021) 
Szabó Kevin, Maugli szerepében:

A Dzsungel Könyve című előadásunk nagyon a szívemhez nőtt. Főszereplőként jó volt, hogy mindenkivel tudtam találkozni, játszani a színpadon egy kicsit és megéreztem milyen amikor egy egész csapat mögöttem áll és támogat. Az új koncepció, amit Marci kitalált mindannyiunknak új lehetőségeket adott, hogy kilépjünk a komfort zónánkból vagy megmutassunk magunkból egy szeletet. Rengeteg dolgot kaptam ettől a szereptől és a barátaimtól, akikkel ezt együtt csinálhattam végig. Az egyik legjobb társulatos élményem lett ez a darab és a próbafolyamat.